Welke lidmaatschap opties zijn er?

Nog geen lid? Tijdens het aankopen van je membership of rittenkaart maak je een account aan. Met deze login kun je makkelijk je credits beheren en inschrijven op lessen via het rooster.

Ben je al lid? Dan wordt je gevraagd in te loggen en worden je credits bijgeschreven bij je bestaande account.

1x per week Membership

€ 39

Max. 1 les per week. Contract loopt minimaal 3 maanden, daarna hernieuwt automatisch en is maandelijks opzegbaar (1 maand opzegtermijn).

3x per week Membership

€5,75 per les  €69 per maand

Max. 3 lessen per week. Contract loopt minimaal 3 maanden, daarna maandelijks opzegbaar (1 maand opzegtermijn).

10-classpack

€12,50 per les  €125 in totaal

10x toegang tot Underground. Je kunt elke les kiezen die je wilt. Het is aan jou! 3 maanden geldig.

Singleclass

€ 15

1x toegang tot Underground. Je kunt je aanmelden voor een les naar keuze. It’s up to you! 14 dagen geldig.

koop nu

TRIAL WEEK (First-timers only)

€ 5,00 per les€15 in totaal

Een week lang Underground uitproberen, kies 3 lessen naar keuze! Alleen voor nieuwe members! Vanaf aankoop 7 dagen geldig.

5-classpack

€13,00 per les    €65 in totaal

5x toegang tot Underground. Je kunt elke les kiezen die je wilt. Het is aan jou! 2 maanden geldig.

Ring Ready

€ 250 per maand

Maak je klaar voor een echt gevecht in de ring!

Het programma bevat:
– Persoonlijk plan + professionele vechter als trainer
– Small group PT
– Video’s met feedback & tips
– Solide focus op technique, cardio en skills
– Voedingsplan
– Exchange sparring
– Georganiseerd gevecht op een kickboks gala
Prijs per persoon per maand: €250,-
Wil je je aanmelden of wil je meer info? Mail ons op info@undergroundsportclub.nl

20-class pack

€10,00 per les  €200 in totaal

20x toegang tot Underground. Je kunt elke les kiezen die je wilt. Het is aan jou! 6 maanden geldig.

Personal Training

€ 75

1 PT sessie van 60 minuten. Werk aan jouw persoonlijke doelen die je samen met de trainer bespreekt, zoals bijvoorbeeld: kracht / uithoudingsvermogen / kickbox techniek / etc. Nadat je deze hebt aangeschaft, stuur je ons een email op info@undergroundsportclub.nl met jouw wensen voor een dag en tijdstip, zodat we de PT kunnen inplannen.

NutritionCoaching

€ 60

Voeding is van essentieel belang voor een gezonde lifestyle. Kun je hier wel wat hulp bij gebruiken? Mail naar info@undergroundsportclub.nl dan vertellen we je er meer over en maken we een afspraak!

STUDENTMembership

€4,50 per les    €59 in totaal

5x per week Membership

€ 79

Max. 5 lessen per week. Contract loopt minimaal 3 maanden, daarna maandelijks opzegbaar (1 maand opzegtermijn).