Onze maatregelen

Underground neemt de huidige situatie rondom COVID-19 zeer serieus. Daarom volgt hieronder een aantal maatregelen die wij hebben genomen, om de veiligheid van zowel onze klanten als werknemers te verzekeren. Wij vragen iedereen die bij Underground komt, om deze maatregelen na te leven.

Heb je last van verkoudheid, ziekte, koorts of overige klachten, en/of heb je zieke huisgenoten? Cancel je les!

Arriveer 5 minuten voor de start van de les zodat je genoeg tijd hebt om om te kleden. Houd rekening met mensen om je heen.

Bij binnenkomst kunnen deelnemers hun handen desinfecteren met speciale desinfectie spray.

Meld je aan bij de balie en luister naar de instructies van ons personeel. Heb je vragen? Laat het ons direct weten! #we’realwayshappytohelp.

We vragen alle deelnemers om al het gebruikte materiaal goed schoon te maken na gebruik. Uiteraard heeft Underground ook extra schoonmaak protocollen ingezet.

Behoefte aan proteine of caffeine na je les? Bestel vóór je les een shake of koffie, en we zorgen dat deze voor je klaar staat "to-go" direct na je les.